Sunday 18 April, 2010

B0R0S

t0day....i'm boros lg. i b0ught a new handph0ne. N0kia N97 mini. sgtla cantek..hehehe.br0nze c0l0ur. yg lame nk bg adik. lately, i bec0me s0 shopah0lic. alwayz wanting t0 buy s0mething. aritu kt kuching i da b0ught bag 4 myself and sis, kasut 4 my br0ther, kek lapis and terubuk 4 my familys and instruct0rs. it c0st me ab0ut 1000+. 0MG.....absla. where am i g0nna find m0ney t0 pay th0se thing. everthing i swipe. tula bahayenye guna kredit card...but i tink i can still manage. tunggu elaun flying masuk. settle sume. hehehe.sejak akhir2 ni, i like buying stuff 4 my l0ve 0nes. i jst dont mind. sumenye yg branded plak tuh..dl kedekut. yela. dl tade dwet. skrg b0lehla. s0 bile lg nk blnje kn. i enj0y giving them gifts....nt nk kumpul dwet beli rumah plk..huhu~

No comments:

Post a Comment